пятница, 18 июля 2014 г.

ԼԱՎ Է, ԵՐԲ...




Երբ բացում ես աչքերս ու տեսնում արևի ոչ առաջին, բայց նույնպես պայծառ շողերը... դա լավ է:
Երբ ամռան շոգ օրերից մեկի առավոտը սկսվում է անձրևով... դա լավ է:
Երբ առաջին դեմքը, որ տեսնում ես,  ժպտախառն է... դա լավ է:
Երբ խանութում առօրյա վեճեր ես լսում... դա էլ լավ է:
Երբ ծնողներիդ ես դիմավորում... դա լավ է:
Երբ չես թողնում ուղեղդ տխրի... դա լավ է:
Երբ ատում ես ու ներում... դա լավ է:
Երբ կարոտում ես ու զսպում... դա լավ է:
Երբ համբերում ես, հանդուրժում... դա էլ լավ է:
Երբ ինչ-որ տեղ մեկը հոգնած սրտի ուզածն է լսում. դու ժպտում ես... դա լավ է:
Երբ գիշերվա կեսին փողոցում հայհոյում են. դու քնում ես... դա լավ է:
Երբ ցանկություններդ հետին պլան ես ձգում... դա ինչ-որ տեղ լավ է:
Երբ գիտես`  ում շնորհակալ լինես... դա լավ է:
Երբ կիրակի օրերին չես մոռանում ճիշտ ճանապարհդ... դա շատ լավ է:
Երբ գիտես, թե ով է քո փրկիչը... դա ավելի լավ է:
Երբ գիտես, թե ում հետ պիտի մենախոսես ու խնայում ես... դա լավ է:
Երբ գիտես գնահատել, ապրե'ս... դա լավ է:
Երբ շնորհակալ ես,որ անձրևը դադարեց ու օրն ավարտվեց... դա լավ է:
Երբ շնորհակալ ես, որ օրը փոխվեց ու դու կաս օրվա մեջ... դա էլ լավ է:
Երբ շնորհակալ ես, որ շնչեցիր... այ դա ամենալավն է: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий