среда, 15 октября 2014 г.

ԴՈՒ` ԵՐեՔ ՏԱՌ

Դու երեք տառ ես,հա',ընդամենը երեք տառ ու մի երկար պատմություն:
Դ
Դեպի ինձ ԴՈւ քայլ-քայլ եկար, հայտնվեցիր շատ արագ ու կարծում եմ` կմնաս:Դռան արանքում մի' կանգիր,ես լավ գիտեմ. <<դու>>-ն հո ԴՈՒ ես:Դեռ երկար կզարմացնի ԴՈՒ-դ:Դա ուզում է իմ  ԴՈՒ-ն քաղցած :Դառնում ես ԴՈՒ նորից ինձ մոտ.ԵՍ եմ,ԴՈՒ ես,ՄԵՆՔ վախկոտ:Դրդում եմ քեզ հեռանալ,բայց դու մնում ես,ի'մ ԴՈՒ մոռացկոտ...
Ո
Ո՞ր գիշերներից ես գալիս,ԴՈ'Ւ,ո՞ր երկինքներն ես գրկում,ԴՈ'Ւ,ո՞ր երգերն ես հորինում,ԴՈ'Ւ,ո՞ր տողերն են քոնը,ԴՈ'Ւ:Որքա՞ն պիտի ճախրես դրսում:Որ մի դուռը բացես դու,քեզ կգրկենք ԵՍ ու քո ԴՈՒ-ն: Որքա՞ն սպասեմ.կուզեմ անցնես իմ ԴՈՒ-ին,որ հասցնի ԴՈՒ-դ հասկանա,թե այս օրերում ի՞նչ լավ բան կա:Որքան գիտեմ, դա կարող եմ ես հասկացնել:Դե,շուտ անցի'ր ԴՈՒ-ի...
Ւ
Վատ չես սկսում լավի սկիզբը,վարարում ես անընդհատ:Վաղուց հոգիդ քնած էր,վախենում եմ չարթնանա:Վարակում ես տխրությամբ,վարակում ես սիրով քո,ԴՈ'Ւ:Վա~յ,թե նորից արթնանա,վեհությունը քո հոգու,վար կընկնեմ մի խոսքից,թե ինձ հրես վերևից:Վիճակված է քեզ տանել,ԴՈ'Ւ,երեք տառ,իմ ընկեր...



Комментариев нет:

Отправить комментарий