пятница, 16 сентября 2011 г.

ԱՅՍՕՐՎԱՆԻՑ ՎԱՐ ԻՋԻՐ ՈՒ ԱՊՐԻՐ ԲՈԼՈՐԻՆ ՀԱՎԱՍԱՐ!!!



Քայլում  ես  փողոցով… Նայում  ես  կյանքին  ուրիշ  հայացքով  ու  այն, ըստ  քեզ, գունավոր  է: Փորձում  ես  չնկատել  անցորդներին: Նայում  ես  նրանց  վերևից, թերագնահատում  նրանց: Պետք  չէ, վար  իջի’ր… Չարացած  ես  բոլորի  նկատմամբ, և  ինչու?... Ոչ  ոք  չի  ուզում  քեզ  հասկանալ? Բայց  կանգնիր  մի  պահ  ու  նայիր  շուրջդ… Հավասարվիր  բոլորին  ու  տես  ավելին  նրանց  մեջ: Քեզ  թվում  է  դու  բարդ  մարդ  ես  ու  քեզ  չեն  հասկանում? Մտածիր  ու  փորձիր  հասկանալ, որ  դու  ինքդ  քո  այդ  հպարտ  ու  ինքնագոհ  քայլվածքով, շաաատ  վեր  ցցած  քթով  վանում  ես  այդ  մարդկանց: Քայլիր  նրանց  հետ  հավասար  ու  կհասկանաս, որ  ոչնչով  ավելի  չես  նրանցից: Մի  լաաավ  ուսումնասիրիր  նրանց  ներքինը: Միգուցե  զգաս, որ  այդ  մարդիկ  ավելի  հետաքրքիր  ու  հաճելի  են. չէ  որ  գեղեցիկ  ու  լավ  է  թվում  այն  ամենը, ինչին  սիրով  են  նայում: Քանդիր  այն  քարե  խորանարդը, որ  ինքդ  քո  ձեռքերով  ես  շարել  շուրջդ  ու  վախենում  ես  ներս  թողնել  ինչ-որ  մեկին:                                                                                                                                                    Տարբեր  մարդկանց  հետ  շփվելուց  հետո  կարծիքդ  կփոխես  ու  կհասկանաս, թե  որքան  լավն  են  նրանք: Մ’ի  չափիր  նրանց  ըստ  արտաքինի, այլ  փորձիր  ուղղակի  ճանաչել:                                                                                                                                      Բայց  այս  ամենը  չի  նշանակում, որ  դու  պետք  է  մոռանաս  քո  ինքնագնահատականիու  քո  մասին:                                                                                                                                                                         Ու, եթե  ուզում  ես  սիրվել  ու  լինել  հարգված  ուրիշների  կողմից,  նույնը  պետք  է  անես  և  դու, անգամ, եթե  առաջին  քայլը  լինի  քո  իսկ  կողմից: Եվ  միշտ  հիշիր.
            Ով  իրեն  չի  հարգում, նա  դժբախտ է, բայց  նա, ով  չափից  դուրս  գոհ  է  իրենից, հիմար  է!!!                                                                                                                                     
                                                                                                                  Մոպասան

2 комментария: