четверг, 8 сентября 2011 г.

ԸՆԴՈՒՆԵ’Ք ԿՅԱՆՔՆ ԻՆՉՊԵՍ ՈՐ ԿԱ


Դե  նախ  սկսեմ   նրանից, որ  ես  ընդհանրապես  սիրում   եմ  կյանքից  բողոքել, մրթմրթալ: Իմ  մեջ  ապրում  է  երկու  էություն; մեկն  ԱՊՐՈՒՄ  է, բառիս  բուն  իմաստով, իսկ  մյուսը  անընդհատ  մտածում  ու  քննադատում  է  ինքն  իրեն: Հիմա  խոսքը  երկրորդ  էությանս  մասին  է: Բայց  իրականում  գիտեմ, որ  միայն  ես  չեմ  այդպիսին: Ես  ունեմ  շատ  ու  շատ  համախոհներ: Այնքաաան  բողոքեցի, որ  այսօր  ահա  թե  ինչպիսի  երազ  տեսա: J                          Աչքերս  բացեցի  ու  զգացի  մենություն, չորս  կողմը  դատարկ  պատեր: Առաջ  գնալ  չստացվեց, ոտքերս  ասես  սոսնձված  լինեին  հատակին: Ու  հանկարծ  մի  ձայն  ինձ  կանչեց  իր  հետևից: Իսկ  ես  վախեցած  նայում  եմ  շուրջս: Ձայնը  նորից  լսվեց,  բայց  այս  անգամ  արդեն  հրամայական  տոնով: Այդ  պահին  լռությունը, զարմանքն  ու  վախը  գրկեցին  ինձ: Բայց  որոշեցի  ենթարկվել: Չնայած  որ  սենյակը, որտեղ  ես  գտնվում  էի, դատարկ  էր  ու  առանց  դռների, հանկարծ  մի  դուռ  բացվեց  առջևս: Անհամարձակ  քայլերս  ուղղեցի  դեպի  այդ  նոր  սենյակը: Մտնելով  ներս, տեսա  ահա  թե  ինչպիսի  պատկեր: Սենյակի  պատերով  մեկ  փակցված  էին  իմ  մանկության  նկարները: Նկարներ, որոնցում  ես  շաաատ  երջանիկ  եմ, ասես  ասում  եմ, թե  ինձ  համար  չկա  դժվարին  ոչինչ: Իսկ  սենյակի  հենց  մեջտեղում  դրված  էր  հեռուստացույց, որը  կրկին  ցույց  էր  տալիս  16  տարիների  իմ  կյանքը  և  հատկապես  հաճելի  ու  երջանիկ  պահերը, որ  ունեցել  եմ: Ես  ու  ապշած  նայում  էի  այդ  ամենին: Բայց  արտասովոր  ձայնը  հրամայեց  գնալ  իր  հետևից: Բացվեց  հաջորդ  դուռը, մտա  ներս  ու…Ու  իմ  ներկան  գրքի  ձևով  դրված  տեսա  սեղանին: Մոտեցա  ու  բացեցի  առաջին  էջը: Այնտեղ  միայն  իմ  դիմանկարն  էր: Սկսեցի  թերթել: Ամեն  էջի  վրա  գրված  էին  իմ  ներկա  կյանքում  կատարվող  երևույթները, որոնց  նայելով  հասկացա, որ  այն  այնքան  էլ  “սահմռկելի”  չէ, որքան  որ  ես  եմ  պատկերացնում: Դե, իսկ  գրքի  վերջում  մեծ  տառերով  գրված  էր. “Գնահատի’ր  կյանքը” : Փակեցի  գիրքը  ու  դանդաղ,  բայց  արդեն  վստահ  մտա  երրորդ  սենյակ: Այստեղ  առաստաղից  կախված  էին  հայելիներ, որոնցից  յուրաքանչյուրին  նայելիս, չգիտեմ  թե  ինչպես, տեսնում  էի  իրականացած  բոլոր  այն  նպատակները, ձգտումները, պլաններն  ու  երազանքները, որոնք  ես  ունեի: Ուղղակի  ցնցված  էի: Հետո  փոքր-ինչ  ուշքի  եկա: Կարծում  էի, որ  դա  վերջին  սենյակն  է, բայց  ձայնն  ինձ  կանչեց  դուրս: Ես  դուրս  եկա: Հատակը  չէի  զգում  ոտքերիս  տակ, իսկ  շուրջս  սպիտակ  էր  միայն: Ու  հանկարծ  հենց  իմ  դիմացը  հայտնվեցին  այս  խոսքերը. “Դու  կատարյալ  ես” , “Ոչինչ  չկա  պակասող” , “Ունես  ամեն  ինչ  լիկատար  երջանիկ  ապրելու  համար” , “Գնահատի’ր  այն, ինչ  որ  ունես, այլապես  հետո  ուշ  կլինի”: Ու  վերջին  նախադասությունից  հետո  մի  պայթյուն  լսեցի  ականջիս  տակ  և  արթնացա...        Այս  ամենից  հետո  ես  դուրս  եմ  նետում  Սևակյան  հայտնի  խոսքերը  իմ  մտքից, որ  հոգնել  եմ…ու  ասում  եմ  ձեզ: Մի’  բողոքեք  կյանքից: Գնահատե’ք  ինչ  որ  ունեք  ու  ավելին  մի’  ոպահանջեք, քանզի  կորցնելուց  հետո  արժևորելն  այդ  ամենը  անիմաստ  է: Նայե’ք  ձեր  շուրջը: Միգուցե  մեկ  ուրիշը  ավելի  “անմխիթար”  վիճակում  է, ու  կարեկցանքի  կարիք  ունի: Ամուր  պահե’ք  այն, ինչ  որ  տրված  է  ձեզ: Մի  ուզե’ք  ավելին: Ինչպես  Նար-Դոսի  հայտնի  “Մարդու  աչքը” հեքիաթում  է  ապացուցվում, որ  այդ  անիծյալ  աչքը, ինչքան  էլ  ոսկի  տեսնի, չի  կշտանա: Իսկ, երբ  կշեռքի  մյուս  նժարին  դնում  են  մի  բուռ  հող, կողմերը  հավասարվում  են: Այսինքն  մարդ  մինչև  որ  չմեռնի, չի  հասկանա, որ  կյանքում  ամենակաևոր  բանը  հենց  ինքը  ԿՅԱՆՔՆ  է: Չէ  որ  այն  տրվում  է  մեկ  անգամ: Թողե’ք  գանգատները, փնթփնթոցները: Մի’  դժգոհեք  ինքներդ  ձեզնից: Հասկացե’ք, որ, եթե  ծնվել  եք, ուրեմն  կարևոր  եք  շրջապատի  համար, ուրեմն  պետք  է  ապրել!!! J   

5 комментариев:

  1. Shaaaaaaaatttttttt jisht xosqer en !!!!!!!!!!!Es qo grarumic heto es shat hetevutyuner areci!!! :)

    ОтветитьУдалить
  2. Shnorhakal em!!!!!!!!! Urax em,vor mi poqr tekuz karoxacel em hamozel,,,,,,,,,:)

    ОтветитьУдалить
  3. che hamuzel,,,,,et esel em qeeeeez asel,,,,daj@ kuzei cnvace chlinei esssssss,,,,,baaaaaaa

    ОтветитьУдалить
  4. ches hamuzel,,,,,et esel em qeeeeez asel,,,,daj@ kuzei cnvace chlinei esssssss,,,,,baaaaaaa

    ОтветитьУдалить
  5. Petq chi,,,,,,,,,,,,,,,,Ete cnvel es uremn piti apres,voch te harkadrvac,ayl hajuyqi hamar!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить