воскресенье, 4 сентября 2011 г.

ԿՅԱՆՔ , ԹԵ ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ ԴԻՄԱԿԱՀԱՆԴԵՍ ?


Երեկ  զբոսնելիս  ուշադիր  հետևում  էի  մարդկանց: Նրանց  պահվածքին, շարժուձևին, դեմքի  արտահայտությանը, միմյանց  ցույց  տված  վերաբերմունքին: Առհասարակ  սիրում  եմ  ուսումնասիրել  մարդկանց  ու  թափանցել  խորքը, թեկուզ  մի  հայացքով: Ես  շատ  եմ  ուզում  ճանաչել  մարկանց, բայց  դա  ինձ  մոտ  դեռևս  այնքան  էլ  չի  ստացվում: Երկար  մտածելուց  հետո  մի  բան  հասկացա, որ  մարդ  արարծը  իր  ողջ  կյանքում, անկախ  իր  ցանկությունից, կրում  է  բավականին  կոշտ  ու  երկարակյաց  դիմակ: Ասում  եմ  երկարակյաց, քանզի  շատ  անգամ  շատերը  ուզում  են  կոտրել  այդ  “պադոշ”  կաղապարը, սակայն  պայքարելն  անիմաստ  է: Մեկ  է, դիմակը  իր  ողջ  փայլով  ու  գեղեցկությամբ  շարունակում  է  մնալ  իր  պատվավոր  տեղում  ու  “զարդարել”  մարդուն, ով  մեծ  հաճույքով  ու  շուքով  կրում  է  այն: Արտաքուստ  դիմակի  վրա  փոշու  փոքրիկ  հատիկներ  կան: Այդ  հատիկներն  են  ձևականությունը, ժպիտը, հարգանքը, սերը, բարությունը  և  այլ  բարի  ու  լաաավ  հատկանիշներ: Իսկ  դիմակից  այն  կողմ,  իրական  դեմքին  զետեղված  են  խաբեությունը, կեղծիքը, նախանձը, չարիքը, սուտը, քամահրանքը, հոռետեսությունը, կծծիությունը…և  վերջապես  դաժանությունը: Այն  դաժանությունը, որ  յուրաքանչյուրս  էլ  ունենք  մեր  մեջ: Եվ  ես  չեմ  վախենում, ասելով, որ  մարդ  արարածը  ՀՐԵՇ  է: Այո, ասում  եմ  ՀՐԵՇ, քանզի  հենց  արարման  պահից  մարդը  լցված  է  եղել  չարությամբ: Ու  այդ  դաժան  երևույթը  մարդը  քարշ  է  տալիս  իր  հետ  ամեն  տեղ`  ծնված  իսկ  պահից: Դրա  անունը  ՉԱՐՈՒԹՅՈՒՆ  է: Ամբողջ  կյանքում  ապրում  ենք  ստի  ու  կեղծիքի  մեջ, կուլ  տալով  դիմացինի  դիմակի  վրայի  փոշու  մանր  հատիկները: Պատկերացնում  եք  ինչ  կլիներ, եթե  մարդիկ  չունենային  այն  կեղծ  հավատը  միմյանց  նկատմամբ, որ  ունեն? Նրանք  կխժռեին  իրար` առանց  վայրկյան  իսկ  մտածելու: Մի  խայծ  ու  դա  հաստատ  կլինի:
Նայելով  շուրջս  տեսնում  եմ, որ  բոլորը  քծնող  են, ապիրատ: Այո, այո. Բոլոր-բոլորը, առանց  բացառության: Ես  համարձակորեն  եմ  դա  ասում, որովհետև  կան  բազմաթիվ  ապացույցներ:                                                                                                                                                          
    Ասենք, ինչու  է…                                                                                                                                 .Մարդ  անպայման  անում  այն, ինչի  համար  հաստատ  գիտի  պետք  է  փոշմանի:       


.Սիրում  վատաբանել  ուրիշին, բամբասել  մյուսի  հետևից:                                                                  


.Չարությամբ  լցվում  դիմացինի  հանդեպ:                                                                    


.Անպայման  ցավ  պատճառում  դիմացինին:                                                                                       


.Իրեն  լավ  վերաբերվողին  միշտ  վատ  պատասխան  տալիս:                                             


.Ամեն  ինչ  ունենալով  հանդերձ  ուրիշին  նախանձում, չնայած  ասում  է, որ  դա  զուտ   “բարի  նախանձ” է: Բայց  նման  հասկացություն  չկա:                                                                       


.Խաբում  ու  առանց  ստի  չի  կարողանում  մի  վայրկյան  անգամ  շնչել:


Այսպես  շատ  ու  շատ  “ինչու” ներ  կան, որոնք  ավելանում  են  մարդու  որակական  հատկանիշներին  և  ևս  մեկ  անգամ  գալիս  ապացուցելու, որ  Նա`մարդը  երբեք  չի  կարող  լինել  կատարյալ: Փորձեք  գոնե  մեկին  առանձնացնել  բոլորից  ու  կոչել  Մարդ: Չի  ստացվի, քանզի  համոզված  եմ, որ  չկա  այդպիսի  մեկը: Իսկ  եթե  լինի, վայրկյաններ  կպահանջվեն  նրան  ձուլելու  այն խառնամբոխի  հետ, որում  ապրում  ենք: Ես  չեմ  զատում  ինձ, որովհետև  ինքս  էլ  ապրում  եմ  այդ  կեղծիքի  կաթսայում: Չէ, կներեք, չեմ  ապրում, եփվում  եմ: Գիտեմ, որ  իմ  դիմակն  էլ  է  ձևավորվում  ու  շատերն  ուզում  են  տեսնել  դրա  գեղեցկությունը: Բայց…Կա  մի  լաաավ  ու  հաստատուն (100%-անոց)  ԲԱՅՑ: Մարդու դեմքը ամենակատարելագործված դիմակն է, ուստի  մեզնից  ոչ  մեկը  և  առհասարակ  մարդ  արարածը  երբեք  էլ  դեն  չի  նետի  ու  չի  ազատվի  այդ  անիծյալ  դիմակից!!!                                                                                                                Ու  այդպես  էլ  յուրաքանչյուրս  կծնվենք, ոտք  դնելով  դիմակահանդեսի  մեեեծ  դահլիճը,  և  մինչև  մահ  կապրենք  այդ  “հիասքանչ”  հանդեսում ` 
յուրաքանչյուրս  մեր  սեփական  դիմակով:                                                                                                                                      















               

6 комментариев:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Ցավոք սրտի` դա է դառը իրականությունը, իսկ ի՞նչ է մնում մեզ, մի՞թե մենք էլ հագնենք մեր դիմակները եւ շարունակենք ապրել կեղծիքի մեջ: Պատասխանը ակնհայտ է`ուրիշ տարբերակ չկա, ցավոք:Քանի որ միայն մենք փոխվելով ամբողջ աշխարհը չենք փոխի:

    ОтветитьУдалить
  3. Այ հենց դրանում էլ կայանում էր ասելիքս,,,դու լիովին ճիշտ ես:Քանի դեռ մենք մարդ արարածներ ենք կոչվում,առանց դիմակ ուղղակի անհնար է:Շնորհակալ եմ կարծիքի համար!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Խնդրեմ, ճիշտն ասած ես էլ խառնված եմ այս թեմայով, այնպես որ `շա~տ հոդեհարազատ է:

    ОтветитьУдалить
  5. Դե, այս թեման միշտ էլ ակտուալ է :)Իսկ մենք էլ արծարծում ենք այն,,,

    ОтветитьУдалить