четверг, 22 декабря 2011 г.

ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ԼՌՈՒԹՅԱՆ ՄԻԱԿ ՄԵՂԱՎՈՐՆԵՐԸ



Դեռ  ժամեր  առաջ  ողջ  քաղաքը  ասես  վերակենդանացավ: Երկար  ընդմիջումից  հետո  բնության  հերթական  անակնկալը  սպիտակ  ու  չարաճճի  փաթիլների  տեսքով: Բոլորը  միանգամից  վազեցին  դուրս  իրենց  ուրախության չափաբաժինը  վայելելու: Իսկ  ես? Սպասեք  ինձ, ես  էլ  եմ  ուզում =)  Ուրախ-ուրախ  գեղեցիկ  ձյունը  դիմավորելուց  հետո  յուրաքանչյուրը  վերցրեց  իր  բաժին  նվերն  ու  երջանկությունը, թաքնվեց  տան  պատերի  հետևում` տաք  բուխարու  կողքին` վայելելով  իր  մի  բաժակ  թեյը:                                                                                            Իսկ  հիմա  ինչպիսի~  լռություն… չէ,  սա  այն  լռություններից  չէ, որ  ճնշում  է, խեղդում, սպանում: Սա  այն  հաճելի  լռություններից  է, որտեղ  միայն  իրավունք  ունեն  աղմկել  ձյան  մեծ  ու  փոքր  փաթիլները: Նրանք` միանալով  իրար  ու  գրկախառնվելով, զարմացած  այս  ու  այն  կողմ  նայելով, իջնում  են  ներքև: Ափսոս  շատ  կարճ  է  տևում  նրանց  այդ  ճանապարհորդությունը: Նրանց  թվում  է, թե  ներքևում  անդունդ  է, անհատակ  անդունդ, այնինչ  այդ  ճերմակ  փաթիլները` հասնելով  ներքև, վայրկյանների  ընթացքում  հալվում  են  ու  ձուլվում  իրար: Ա~խ  որքան  են  ուզում  նրանք  ապրել, չմեռնել… Բայց  այդ  կարճ  ճանապարհորդությունը  նրանց  կյանքի  լավագույն  ու  երանելի  պահն  է: Իսկ  հիմա  այդ  երջանկությունից  հալված  փաթիլները  չկան: Նրանց  գալիս  են  փոխարինելու  նորերը: Ասես  նետվում  են  մահվան  կրակի  մեջ: Բայց  նրանք  բոլորով  դիզվել  են  իրար  վրա: Ի~նչ  գեղեցիկ  է  այս  սպիտակ  հովիտը… Բայց  սպասե’ք!!! Մեքենաներ’, մարդի’կ, այ  գազաննե’ր, մի’  տրորեք  այդ  անմեղ  ձյունիկներին: Նրանք  իրենց  վերջին  շունչն  են  վայելում…մի’  սպանեք… Ա~խ, ինչու  չեք  լսում  ինձ ? Ես  այլևս  անզոր  եմ  պայքարել, խնդրում  եմ, կանգ  առե’ք…

Комментариев нет:

Отправить комментарий