суббота, 20 августа 2011 г.

ԾԻԱԾԱՆ


Ի’նչ  կասեք, եթե  խոսեմ  ծիածանի  մասին: Համոզված  եմ, որ  ձեր  դեմքին  միանգամից  ժպիտ  եկավ: Դե նախ  ասեմ, որ  խոսքը  գնում  է  7 գույնանի  մի  գեղեցիկ  երևույթի  մասին(չնայած  դա  նորություն  չէր), որը  երանգների   կոր  արձան  է: Այն  երկու  սարի  արանքում, կամարվում  է  երկնքում: Տեսնես  ինչպե’ս  են  նրան  ներկում, որ  երկնքից  չեն  ընկնում: Ահաաաաաա, ես հասկացել եմ`ծիածանը  չեն  ներկում, նա  ծնվում  է  ներկերում:


Երբ  փոքր  էի, հավատում  էի, որ  ծիածանի  տակով  անցնելիս  կարող  եմ  տղա  դառնալ: Ի’նչ  մեղքս  թաքցնեմ, մտքիս  կար  գնալ, բայց  հետո  մտածում  էի  երկար  ճանապարհի  մասին  ու ալարում  էի: Հակառակ  դեպքում  հիմա  հաստատ  տղա  կլինեի: J 
Բայց  պատկերացնու’մ  եք  ամեն  առավոտ  արթնանայիք  ու  պատւհանից  դուրս  նայելիս  տեսնեիք  գունավոր  ու  մեծ  մի  բան: Անկախ  ձեզանից  կժպտայիք  ու  հաստատ  կլցվեիք  դրական  լիցքերով: Սակայն  ցավոք   կյանքում  միշտ  չէ, որ  ծիածանները  ուղեկցում  են  մեզ: Եվ  այնուամենայնիվ, ես  հավատում  եմ  հրաշքների  ու  գիտեմ, ամենքս  էլ  կգտնենք  մեր  երազանքներն  ու  իղձերը  ինչ-որ  տեղ` ծիածանի  տակ: Բայց  ինչպես  ասել  է  Դոլի  Փարթոնը.                                                                                                              
“Եթե  ուզում  ես  ծիածան, պետք  է  համակերպվես  անձրևի  հետ”: Թող  լինեն անձրևներ  մեր  կյանքում: Առանց  դրա  հնարավոր  չէ: Բայց  ամեն  անձրևից  հետո  թող  որ  ամենքս  ունենանք  մեր  ծիածանը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий